Komentarze, opinie, wypowiedzi

Matura z języka angielskiego - sprawdź odpowiedzi - matura 2011 język angielski odpowiedzi klucz odpowiedzi rozwiązania poziom podstawowy rozszerzony Matura z języka angielskiego - sprawdź odpowiedzi
What is your level of English? Na to pytanie musieli sobie dziś odpowiedzieć maturzyści zdający egzamin z języka angielskiego. Zobaczcie, jak należało odpowiedzieć na pytania CKE!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Powrót do głównych wątków »
  • odpowiedzi- dwujęzyczna, maj 2011 [0] zgłoś naruszenie

    Odpowiedz na wstępię chciałam powiedzieć, że jestem załamana postawą tych wszystkich portali. zamieszczam oczywiscie nieoficjalne odpowiedzi. powodzenia:] 1.1 D 1.2 C 1.3 B 1.4 A 1.5 C 1.6 B 1.7 D 1.8 A 2.1 B (?) 2.2 A 2.3 C 2.4 A 2.5 D Tutaj więcej do wyboru, można by jeszcze coś wymyślić. 3.1 The participants were mostly over forty and had grey hair. 3.2 The fact that they could still take part in such a competition. 3.3/4 e.g. The participants were younger. They lacked enthusiasm. There was no real competition. 3.5 It supports the idea of competition. 3.6/7 e.g. The authorities need to ensure there is competition in the curriculum. Teachers who are in favour of competition should be supported. Sport facilities are developed. 5.1 B [Culture Lab, the new…] 5.2 G [Who, then, would have predicted the husband’s flash car?] 5.3 D [Alexander instinctively reacts…] 5.4 A [All seem oblivious…] (ewentualnie C) 5.5 B [does not fight shy of hyperbole] 5.6 C [Jane eats one slice…] 5.7 E [No doubt it pained him…] 5.8 G [Andrew will later tell us, he is as eloquent…] 5.9 The fact that he tries to apply a commercial use for daily routines in the hope of future profits. 5.10 In contrast to the participants of ShTYD, she is knowledgeable about shopping. 5.11 They both are very precise about details. 5.12 It details what the observation process is targeted upon. 6.1 C 6.2 D (może C) 6.3 D 6.4 B 6.5 C 6.6 D 6.7 A 6.8 B 7.1 WHAT 7.2 WORTH (ewentualnie coś podobnego) 7.3 THIS/ITS (i nic innego) 7.4 MUCH 7.5 MAKES 7.6 OPPORTUNITY 7.7 BECAUSE (absolutnie nietrafiony przykład; nie sprawdza żadnej konstrukcji) 7.8 MOST 7.9 KNOWN 7.10 IN (nie “of”) ...dziękuję znajomemu Róży, który jako jedyny się nami zajął. :))))))))))))))) ..., 2011-05-08, 19:44:38

MATURA 2024 - ARKUSZE
REKLAMA